Kelab Pengikut Ce Cite..ce cite:

Sunday 8 May 2011

"Selamat Hari Ibu....Mak"

Hari ni antare hari yg agak penuh emosi bg aku (selain hari raye,harijadi)...kerane meraikan hari ibu tanpe adenye insan bergelar ibu di sisi..tkdenye die bukan sekadar pergi utk sehari dua..sebaliknya utk selama-lamanya.....bertemu Pencipta Yang Maha Berkuasa,di alam yg kekal abadi..hampir setengah tahun sudah mak meninggalkan kami..tapi kaseh sayangnye tk pernah sikitpun hilang..segala pesanan,bebelan dan amanatnye menjadi pembimbing diri aku skang..aku amat merindui segalenye tentang die....perit rasenye hilang mak..bile dtg rase aku perlukan die,kini aku hanye bleh kenang aje..bile bayangkan die senyum..hati aku beransur tenang,Alhamdulillah..
...walaupun seperit mane kesedihan ini aku tanggung,tp aku mohon agar biarla ia berpanjangan...aku sanggup..supaye aku tkkan sesekali melupakan kaseh sayang,jase dan pengorbanan insan yg aku pggil mak ini....inshaAllah..

"Selamat Hari Ibu Mak...Amir rindu kan Mak sangat..semoge mak bahagia di sana...Amin"

"Al-fatihah buat Mak tersayang..semoga Allah menempatkan Mak di kalangan Para Solehah..Amin"
(pic abah bersama pusara mak di Ash-Sharaya,Mekah)

No comments:

Post a Comment