Kelab Pengikut Ce Cite..ce cite:

Tuesday 5 April 2011

si hitam yg mem'persona'kan..


 Alhamdulillah..si hitamku yg mem'persona'kan telah berjaya ku bawa keluar pade 1 april yg lalu..so far soooo good..sgt memuaskan hati..alhamdulillah..n yg paling penting,hajat aku nk kuarkan kereta utk hantar kakyong ke kuale lumpur (umrah trip dgn abah) tercapai..alhamdulillah..gembire rasenye tk terkate.."bersorak kakyong kamu bile tgk persona hitam park dpn rumah.."..kate lope..saje aku tk bgtau kakyong,nk wat suprise kt die..hehehe..bestnye rase..baru skang aku btol2 rase nikmatnye bile dpt wat org yg kite syg heppy..aku send mms kat abah..die pun suke..sbb mmg abah yg cadangkan aku utk amik persona..(at first aku mmg tegile-gilekan sentra..tp bile abah ckp cmtu,aku korbankan..ape salahnye..aku pun cume ade die je skang..)..setiap mase pun aku curi-curi tgk si hitam..pade aku,design die mmg sedap mate aku memandang..bile aku tgk dgn penuh rase puas,dlm pade tu air mate bergenang..alangkah bestnye kalau mak dpt tgk kerete ni..mesti mak suke sangat...aku tk sempat tunjuk kat mak..tk dpt jadikan mak perempuan pertame yg duk seat co-pilot waktu aku driving..walaupun tula hajat yg aku tanam bile da beli kete..sebak rase tk terkate..

"Ya Allah, kau bahagiakanlah ibuku sebagaimana die membahagiekan aku sejak kecil..tempatkanlah die di kalangan org yg beriman..hambamu ini memohon dgn sgt Ya Allah...amin..Allahuakbar..."

No comments:

Post a Comment